
Förbättra er hållbarhet på Grüne Woche Grüne Woche är en av världens största mässor och lockar över 300 000 besökare varje år. Här får svenska företag chansen att visa upp sina produkter för folk från hela världen. Är det något för er? Matkultur lockar tusentals Sverige har deltagit på Grüne Woche sedan 2018. Under mässan 2025 var den svenska montern ett populärt besöksmål. Många lockades av de klassiska röda stugorna och lät sig smaka på älgburgare, sill, hantverksöl och svenskt kaffe. Mässan är en möjlighet att ge både inspiration och nya smakupplevelser till en internationell publik. Deltagandet på Grüne Woche ger svenska företag chansen att nå nya kunder, samtidigt som Sverige får visa upp sitt hållbara och innovativa livsmedelserbjudande. Stora affärsmöjligheter Grüne Woche är inte bara en konsumentmässa. Här samlas också experter för att diskutera framtidens mat och jordbruk på det globala ministermöte. Det betyder att den svenska montern även...
Prenumerera för att läsa hela artikeln